צפו • המרואיין הישראלי שעשה 'בית ספר' ל'אל-ג'זירה'

    "אני חושב שכאשר יש אצלנו אורח ישראלי במהדורת חדשות אני רואה בו טרף בשבילי, כי כאשר הוא מציג את הנרטיב שלו אני יכול להפריך את הנרטיב הזה".
    דוד לזר 3 Comment on צפו • המרואיין הישראלי שעשה 'בית ספר' ל'אל-ג'זירה'

    השבוע נרשמה נקודת נחת לאחר שאחד מבכירי המראיינים של 'אל-ג'זירה הודה על נכונותה של הטענה הישראלית – יהודית כי ירושלים ניתנה ליהודים מאז ומתמיד • איך ומתי זה קרה?

    "אני חושב שכאשר יש אצלנו אורח ישראלי במהדורת חדשות אני רואה בו טרף בשבילי, כי כאשר הוא מציג את הנרטיב שלו אני יכול להפריך את הנרטיב הזה".
    20:26
    01.05.24
    אבי בלום No Comments on אלוף במיל' רון טל: "לא נוכל לשמוע לאמריקאים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המלחמה נגד ההסתה הפלסטינית לא מסתיימת בסגירת שידורי הטלוויזיה של הג'יהאד האסלאמי וכפי שצה"ל עשה פעל בלילה האחרון, המאבק בהסתה הוא כמעט בלתי אפשרי בהתחשב בעובדה שהערוץ הקטארי 'אל-ג'זירה' שמשודר בכל העולם – לא מפסיק לתקוף ולהסית נגד ישראל.

    אבל השבוע נרשמה נקודת נחת גם בהקשר של הערוץ המסית, לאחר שאחד מבכירי המראיינים של הערוץ – המגיש הראשי של מהדורות החדשות, ג'מאל ריאן הודה על נכונותה של הטענה הישראלית – יהודית כי ירושלים ניתנה ליהודים מאז ומתמיד.

    דבריו סבבו סביב ראיון שקיים בעבר עם ד"ר מרדכי קידר שמרבה להתראיין בשפה הערבית שבו עלה הדיון סביב ירושלים, ד"ר קידר טען שירושלים כלל לא מוזכרת בקוראן, והמראיין ריאן נשאר פעור פה.

    אתר 'מידה' ערך את הדברים, והנה מה שמספר ריאן בראיון:

    "אני חושב שכאשר יש אצלנו אורח ישראלי במהדורת חדשות אני רואה בו טרף בשבילי, כי כאשר הוא מציג את הנרטיב שלו אני יכול להפריך את הנרטיב הזה".

    "אתן לך דוגמה: היה אתי פרופסור מאוניברסיטת בר אילן, שמו מרדכי קידר, והראיון, תוכן הראיון ומטרת הראיון היו לדבר על סיבות המשך ההתנחלות בגדה המערבית והרחבת ההתנחלויות בירושלים ומקומות אחרים. הצגתי לו את השאלה: מה המטרה? אמר לי: ירושלים שייכת ליהודים. נקודה. זוהי בירתנו מאז ומעולם. אתם הערבים והמוסלמים, כשהייתי בירושלים אתם הייתם שותים יין וקוברים בנות בחיים", 'היינו בירושלים כשאבותיכם היו שותים יין, קוברים בנות בחיים ועובדים אלילים ואלילות. אז למה אנחנו צריכים לדבר על הדבר הזה? זו עירנו מזה 3,000 שנה ולעולמי עולמים'"

    "אמרתי לו: אם אתה רוצה לדבר על ההיסטוריה אינך יכול למחוק את ירושלים מהקוראן. כמובן, הוא דוקטור (קידר) מבין עניין, ועניין ירושלים לא מופיע בקוראן, בעצם, באמת ירושלים לא מופיעה בקוראן, אך אללה סייע לי באותו רגע ואמרתי לו (לקידר): 'השבח לאללה אשר לקח את עבדו…'ירושלים אינה מוזכרת בקוראן אפילו פעם אחת!!'".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה זה המשפט האחרון שהוא אמר לא הבנתי את ההקשר?

    2. 1

      אנחנו צריכים ללמוד מד"ר קידר !!!!!! מה ללמוד???
      איל עונים לערבים
      לא מדברים איתם על הוכחות זה לא מעניין אותם,
      מדברים איתם בשפה שלהם,
      מתקיפים אותם, לא נותנים להם להשחיל משפט, וצועקים, ומתעצבנים, ורק אח"כ לתת להם לדבר מה שהם רוצים,
      בראש של ערבי המסקנה מכזה דו שיח אלים היא:
      1. הבן אדם הזה עוצמתי אז כנראה שהוא צודק!
      2. הוא לא נותן להשחיל משפט אז כנראה שהוא יודע על מה הוא מדבר!
      3. הוא עצבני כ"כ וחסר סבלנות אז כנראה שהוא הרבה יותר מדוייק ואמתי!
      נשמע מופרך נכון??????
      אבל זה המצב שלנו, עם כאלה בנדיטים אנחנו חיים